Ako vám dokáže pomôcť Instamag a čo všetko vieme urobiť pre váš Instagram?

Instamag (efektívna) umelá inteligencia + kompletná správa Instagram konta 

Ako fungujeme a čo vieme poskytnúť klientovi?

V rámci najprogresívnejšej sociálnej siete Instagram, naša spoločnosť poskytuje kompletnú starostlivosť o kontá klientov pre rôzne oblasti a segmenty. Ak sa rozprávame o kompletnej starostlivosti,  rozprávame sa o dvoch hlavných častiach popísaných nižšie.

Spojením nášho unikátneho softvéru Instamag a našich znalostí social media reklamy, vytvoríme dokonalú súhru, ktorá z Vášho Instagramu urobí originálny prezenčný či predajný kanál.

1. Instamag – unikátna umelá inteligencia

Ako funguje náš unikátny softvér? (preskočte nižšie ak vám je fungovanie jasné)

Jeden z možných scenárov fungovania (systém vieme nastaviť na mieru podľa želania klienta, prípadne na mieru v rámci dosiahnutia najlepšej efektivity a výkonnosti pre rast Instagram účtu):

Systém vytvára interakcie na vopred zvolenom vyšpecifikovanom publiku (teda potencionálnej cieľovej skupine, ktorú si zadefinujeme) z vášho účtu (vo vašom mene). Lajkami a followmi, ktoré z vášho konta vytvorí, sa tak potencionálnym klientom zobrazíte v upozorneniach (rovnaké upozornenie ako keď vám na osobnom profile lajkne kamarát fotografiu) a rovnaké upozornenie ako keď vám na Váš smartfón príde notifikácia, na ktorú reagujú ľudia okamžitým skontrolovaním telefónu – oslovenie potencionálneho klienta nemôže byť efektívnejšie! Keďže 99% ľudí absolútne netuší, že niečo ako Instamag softvér existuje, upozornenia, resp. interakcie nevnímajú ako platenú reklamu, ale ako niečo osobné. Zaujíma ich aká osoba/profil im dala like/follow a pod. Zaujíma ich to natoľko, že otvárajú a kontrolujú daný profil, z ktorého interakcia prišla. Ak je cieľová skupina zvolená správne a obsah Vášho Instagramu je pre danú osobu zaujímavý, začne ho prezerať, vstúpi na web, stane sa vašim fanúšikom a podobne.

Systém funguje na xy vzorcoch, ako napr. (resp. najlepšie overenom pressete) 1 (2), 3 (2). Tj., prvý deň followne vybraný účet, následne mu lajkne náhodnú fotografiu (to pôsobí naozaj NEroboticky a človeka to zaujme viac ako jedna interakcia). Softvér počká dva dni bez ďalšej interakcie s týmto účtom. Na tretí deň opätovne lajkne jednu z fotiek daného účtu – ak aj boli pre vybraný účet vaše posty/produkty/služby zaujímavé, ale človeka sme zastihli v nespravý čas (šoféroval, bol v práci, na stretnutí a pod.), týmto sa mu jednoducho pripomenieme a nestratíme ho. Následne ho systém po 2-3 dňoch unfollowne, teda odsleduje, aby náš profil nemal xy-stoviek sledovaných. Účty, ktoré sleduje veľa ľudí a naopak dané účty majú počet sledovaných v menšom pomere, pôsobia exkluzívnejšie. Získaný fanúšik však na našom profile ostane. Teda okrem toho, že sme získali jeho prvotnú pozornosť, je možné na neho do budúcna cieliť zdarma prostredníctvom postov, stories príbehmi, informovať ho o rôznych produktoch, zľavách a pod., a teda oslovovať ho ako fanúšika organicky.

  • vyberieme vhodné cieľové skpiny na základe ich aktivity a záujmov, pohlavia, oblasti a pod., vyhodnotíme ich návratnosť, optimalizujeme a vyčleníme tie najlepšie skupiny (na základe doterajších kampaní máme vhodné a overené pressety pre takmer každý segment/oblasť záujmov)
  • zvolíme správny pomer medzi interakciami (follow, like, direct)
  • vytvoríme až 35000 000 interakcií 
  • oslovíme až 30 000 jedinečných účtov
  • pridelíme každému klientovi osobného marketéra (osobný marketér pozná detailne konto klienta, stratégiu a ciele.. všetko počas kampaňe optimalizuje, komunikuje s klientom a dozerá na čo najefektívnejši priebeh)
  • v prípade záujmu spustíme kampaň directy (príklad – každému novému sledovateľovi odošleme uvítaciu správu, pre eshop to môže byť uvítanie a poďakovanie za follow s ponúknutým 5% zľavovým kupónom na nákup a pod.), viac o direct kampani tu: Ako sme vďaka directom zvýšili predaj cez Instagram?

2. Čo zahrňuje kompletná správa?

  • analýza konta, nastavenie krátkodobej a dlhodobej stratégie
  • kompletná starostlivosť o obsah v rámci postov, ich kreatíva, prezentácia, copywriting (väčšinou na základe dodaných materiálov, obsahu na webe a pod.), cca 10-30 postov/mes. (na základe požiadaviek, cieľov klienta, zvolenej stratégie a pod.)
  • kompletná starostlivosť o obsah v rámci stories, ich kreaktíva, prezentácia, copywriting, cca 25-50 stories/mes.
  • kreatíva a realizácia rôznych akcií (súťaže, odprezentovanie nových služieb/produktov, zľavových kupónov a pod.)
  • zastrešenie nadväzovania spoluprác s influencermi (na základe požiadaviek klienta a stratégie zastrešíme nájdenie správnych účtov influencerov vhodných pre prezentáciu, nastavíme a dohodneme najvýhodnejšie možné podmienky, intenzitu postov, spôsob odprezentovania, merateľnosť a pod.)
  • zastrešíme grafické práce potrebné pre zvýšenie exkluzivity konta (stories výberové animácie, stories grafika a pod.)
  • správa platených kampaní a reklám (v rámci dohodnutého rozpočtu realizujeme, optimalizujeme a vyhodnocujeme platené kampane – kampaň sa hradí z ADS účtu klienta, teda klient má 100% prehľad na čo a kde boli peniaze použité, my v účte pôsobíme len ako správca – tj. nerefakturujeme, ale používame len napojenie v rámci čo najväčšej serióznosti)
  • mesačný detailný reporting

Samozrejmosťou pri oboch službách je poskytnutie služieb aj mimo SR a ČR (so zabepečením prekladu z našej strany v prípade nutnosti)!

Pridaj komentár