Ako sme vďaka directom zvýšili predaj cez Instagram?

Ako sme vďaka Instagram directu zvýšili priame predaje

… piatim klientom v priemere o 30 objednávok mesačne.

 

O tom ako vám môže Instamag pomôcť budovať váš biznis a osobnú značku, sme si napísali naposledy tu: ako vám dokáže pomôcť Instamag. Dnes sa posunieme a ukážeme si ako vyzerá, resp. ako môže vyzerať a aké dosahuje výsledky direct-ová kampaň na Instagrame.

Direct je pomenovanie pre „priamu správu“ na Instagrame. Vďaka direct-om môžete chatovať s priateľmi, s kolegami z práce, môžete si vytvárať skupiny v rámci vašich hobby.. takáto správa však môže slúžiť aj na zvyšovanie predajov, a práve to je to, na čo sa v tomto vstupe zameriame.

 

Na mušku sme si zobrali 5 klientov.

Cieľ: zvýšiť priamo merateľné konverzie.

Spôsob: poslať automatizovanú správu približne 40 novým followerom denne (takým, ktorých získame na základe Instamag kampane alebo platenej propagácie).

 

Konverzie vieme v tomto prípade priamo a 100% presne merať, nie cez GA, či iné analytické nástroje, ale priamo cez pridelené zľavové kódy, kódy na dopravu zdarma a pod. Oslovené účty dostanú zľavový kód/kupón, ktorý musia zadať pri vytvorení objednávky na uplatnenie zľavy. Buď ho zadajú do okienka na to určeného alebo do poznámky (v závislosti na danom obchode a technologickej predispozícii), prípadne priamo pri predaji na kase.

Directy, automatizované správy, môžu mať rôzne podoby v závislosti od typu klienta, segmentu v ktorom ponúka produkty a služby, môžu sa líšiť v rámci zvoleného štýlu komunikovania k cieľovej skupine (mladší/starší zákazníci, určitá komunita a pod.).

V praxi: pomocou Instamag-u alebo platenej propagácie, prípadne vďaka spoluprácam s influencermi a pod. získame pozornosť nových účtov, potencionálnych klientov. Tí sa rozhodnú prísť na náš profil a zanechať nám follow. Naša umelá Inteligencia Instamg-u to vyhodnotí a zašle danému používateľovi jednu z vybraných správ. Človeka tak nestratíme, resp. neuspokojíme sa na začiatok len s followom, ale vytvoríme akciu, ktorou si získame jeho pozornosť. Systém samozrejme neposiela správy automaticky obratom, všekto čo robí, vykonáva tak, aby to pôsobilo osobne a nie roboticky, teda aj posielanie automatizovaných správ má svoje pravidlá a postupy (vzorce).

 

1. Klient: xxxxxxx.cz, eshop s bio potravinami

 

Poznámka: eshop s bio potravinami patriaci do top 5 v rámci segmentu.

Výsledok: 31 realizovaný objednávok pomocou zľavového kupónu.

 

2. Klient: xxxxxxxx.shop, eshop oblečením

 

Poznámka: móda určená pre mladšie ročníky (ženy).

Výsledok: 19 realizovaný objednávok pomocou zľavového kupónu.

 

3. Klient xxxxx.sk, eshop s kávou

 

Poznámka: eshop s novou značkou kávy (marketing iba v rámci Instagramu).

Výsledok: 37 realizovaný objednávok pomocou zľavového kupónu.

4. Klient xxxxxxxxx.sk, eshop s nábytkom

 

Poznámka: eshop s interiérovým nábytkom so showroomom v Bratislave.

Výsledok: 4 realizované obchody (v danom mesiaci).

 

5. Klient xxxxx.sk, burger reštaurácia v Bratislave

 

Poznámka: nová burger reštaurácia v Bratislave

Výsledok: +130 vybavených objednávok v rámci ponúknutej promo akcie

________________________________________________________________________

Aj toto je súčasť kampane, ktorú vám môžeme sprostredovať na vašom účte, a to stále v promo januárovej akcii, ktorú môžete využiť do 1/2019!

Chcem využiť promo akciu.

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *